sugarpova

UPDATE! In cursul zilei de astazi, agentul jucatoarei a declarat pentru ESPN ca dupa ce au considerat in mod serios schimbarea numelui, au decis pana la urma impotriva, iar rusoaica va fi in continuare cunoscuta drept Sharapova.

Se pare ca totul a fost o miscare de marketing pentru a promova numele marcii de bomboane.

După ce săptămâna trecută, Maria Sharapova şi-a concediat antrenorul după doar un meci disputat, pe cunoscutul Jimmy Connors, ziarul Times scrie că rusoaica va lua o nouă decizie controversată şi îşi va schimba numele pe durata US Open, din Maria Sharapova în Maria Sugarpova!

Sugarpova este o marcă premium de bomboane lansată anul trecut de Sharapova, afacere în care jucătoarea a investit peste 500.000 de dolari şi pentru care a fost criticată deoarece se foloseşte de turneele de tenis pentru a-şi promova dulciurile nu foarte sănătoase către fanii tineri ai tenisului.

Acum, cu o săptămâna înainte de începerea ultimului turneu de Grand Slam al anului, Sharapova plănuieşte să fie numită Sugarpova şi a cerut Curţii Supreme din Florida această schimbare rapidă, urmând că după turneu să revină la numele ei. Rusoaica speră ca schimbarea să se poată realiza la timp, pe lângă acest lucru, fiind posibil să aibă nevoie şi de o aprobare şi din partea comitetului organizator al US Open.

În afară de noul nume, pe echipamentul sportivei ar urma să apară şi logo-ul mărcii, acele buze roşii.

Oare chiar vom auzi la US Open, “Game, set şi meci, Miss Sugarpova?”

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

16 + 17 =