Liga Profesionistă de Fotbal din Franța ar putea să adopte o lege care să limiteze numărul sponsorilor care apar pe echipamentul echipelor din primele două ligi. Această problemă a fost ridicată după ce echipa nou-promovată în Ligue2, FC Chambly Oise și-a prezentat noile achiziții pozând cu tricoul pe care micuța formație va juca în sezonul 2019/2020. Francezii au nu mai puțin de 9 sponsori pe echipament + alte două logo-uri, cel al echipei și cel tehnic.

În total, formația FC Chambly este susținută de 93 de sponsori principali, secundari și parteneri, iar 10 dintre aceștia sunt prezenți și pe echipamentele de joc. Oficialii clubului nou-promovată au declarat că FC Chambly este o echipă mică dintr-un oraș mic și are nevoie de susținere astfel că s-a ajuns la un număr impresionant de sponsori mai mici sau mai mari.
FC Chambly a promovat în Ligue2 după ce în sezonul 2018/19 a terminat pe locul doi în liga a 3-a franceză.