Liga Profesionistă de Fotbal din Franța ar putea să adopte o lege care să limiteze numărul sponsorilor care apar pe echipamentul echipelor din primele două ligi. Această problemă a fost ridicată după ce echipa nou-promovată în Ligue2, FC Chambly Oise și-a prezentat noile achiziții pozând cu tricoul pe care micuța formație va juca în sezonul 2019/2020. Francezii au nu mai puțin de 9 sponsori pe echipament + alte două logo-uri, cel al echipei și cel tehnic.

Foto: fcchambly.com

În total, formația FC Chambly este susținută de 93 de sponsori principali, secundari și parteneri, iar 10 dintre aceștia sunt prezenți și pe echipamentele de joc. Oficialii clubului nou-promovată au declarat că FC Chambly este o echipă mică dintr-un oraș mic și are nevoie de susținere astfel că s-a ajuns la un număr impresionant de sponsori mai mici sau mai mari.

FC Chambly a promovat în Ligue2 după ce în sezonul 2018/19 a terminat pe locul doi în liga a 3-a franceză.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

four × five =