Ești pe drumul cel bun când vice-campioana Europei îți urmărește pașii” . Așa a ales CD Badajoz 1905, un modest club din Tercera Division ( a patra divizie de fotbal din Spania ) să le atragă atenția celor de la Juventus cu privire la asemănarea evidentă dintre actuala campanie de atragere a abonaților făcută de clubul italian și una făcută de iberici în 2014 cu ocazia unui meci de play-off.

Mesajul, postat pe twitter, a fost urmat de altul ”Hola, Juventus, nu vă faceți griji, totul se poate rezolva cu un meci la Badajoz între albi-negri. Salutări” . Mingea este acum în terenul celor de la Juventus, care deocamdată nu au avut nici o reacție oficială, deși site-ul Gazzetta dello Sport a preluat știrea pentru a o difuza în Italia. Asemănările dintre cele două campanii promoționale sunt izbitoare, putând fi considerate chiar identice. Președintele C.D Badajoz spune, într-o declarație publicată de El Mundo, că „am rămas surprinși când am văzut fotografia plasată pe un panou publicitar în gara din Roma. Ulterior am intrat pe site-ul celor de la Juventus și ne-am dat seama că seamănă foarte mult cu cea făcută de noi anul trecut”. Președintele de la Badajoz spune că anunțul lor a fost făcut de un artist plastic din Valencia, gratis, și că respectiva imagine este scoasă dintr-o bancă de fotografii libere de drepturi de imagini ce se poate găsi pe internet.

Clubul spaniol plănuiește să se pună în contact cu Juventus, sperând ca ”micul conflict” să fie rezolvat cu ajutorul unui meci amical.12

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

two + 17 =